czwartek, 25 października 2012

Lioele Triple the solution BB Cream







 http://en.lioele.com/

Opakowanie:
Niestety na razie mam tylko próbki, ale pełne opakowanie już do mnie leci. Biała tubka w różowe karo z poręczną pompką - wygląda bardzo estetycznie, a z pewnością lepiej niż 99% podkładów dostępnych w Polsce.



Konsystencja i kolor:
Krem jest najbardziej kryjącym kremem BB z wszystkich, które do tej pory testowałam. Na początku myślałam, że jest okropny. Próbowałam uzyskać jednolity kolor i krycie, a na twarzy pojawiały mi się smugi i tona tapety. Nie widziałam już dla niego ratunku. Aż pewnego dnia postanowiłam go wklepać, zamiast rozsmarowywać. I to był strzał w dziesiątkę! Okazało się, że zamiast robić tapetę, bardzo pięknie wyrównuje koloryt i kryje zaczerwienienia, a zamiast smug mam pięknie i równomierni pokrytą nim twarz, która wygląda, jakby nie miała na sobie grama podkładu! Zupełnie naturalny wygląd. Tak że jeśli ktoś miał z nim takie same problemy jak ja - spróbujcie go wklepać, a zobaczycie ogromną różnicę.
Kolor kremu jest przyjemny, nie zalicza się do trupich odcieni, pomimo tego, że - przynajmniej u mnie- jest dość jasny.

Skład:
Water, Titanium Dioxide, Dipropylene Glycol, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cyclopentasiloxane, Diphenylsiloxy Phenyl Trimethicone, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dimethicone, Glycerin, Arbutin, Sodium Hyaluronate, Cyclohexyasiloxane, Zinc Oxide, Sorbitan Sesquioleate, Magnesium Sulfate, Talc, Yogurt Powder, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) roqt Extract, Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract, Cananga Odorata Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Adenosin, Disteardimonium Hectorite, Polyglyceryl-4 isostearate, Ozokerite, Beeswax, Propylene Carbonate, Zinc Stearate, Diisostearyl Malate, Hexyl Laurate, Triethoxycaprylylsilane, Dimethicone/Methicone Copolymer, Methylparaben, Phenoxyethanol, Butylparaben, Propylparaben, Fragrance, Cl 77491, Cl 77499

Cena:
Za 3 próbki zapłaciłam 6,90zł, natomiast za opakowanie 50ml 63zł. Wszystko kupiłam na e-bay.

Plusy:
  • filtr SPF30/PA++
  • dobra wydajność
  • dobre krycie bez efektu maski

Minusy:
  • dostępność
  • cena


Ocena: 4,5/5
Bardzo spodobał mi się ten krem. Pół stopnia odejmuję mu za dość wysoką cenę - jest to jeden z droższych koreańskich kremów BB, ale myślę, że wart jest swojej ceny. Wspomnę też o tym, że nie wysypało mnie po nim - o czym czytałam na niektórych blogach. A mnie tak lubi po byle czym wysypać, tak więc za to kolejny plus dla tego kremu.

1 komentarz:

  1. zgadzam sie z Tobą w 100%. mam go, ale bez filtra. z wklepywaniem masz zupełna rację;)

    OdpowiedzUsuń