sobota, 27 października 2012

Purebess - Snail School Gel




 e-bay.com
Opakowanie:
Miękka plastikowa tubka, z której łatwo wycisnąć kosmetyk.

Konsystencja i kolor:
Żel jest bezbarwny, bardzo łatwo rozprowadza się po twarzy.

Skład:
Niestety nigdzie nie znalazłam. Oficjalnie ma w składzie 90% ekstraktu ze śluzu ślimaka.

Cena:
Zapłaciłam ok 35zł na e-bayu za tubkę 50g.

Plusy:
  • działanie
  • dobra wydajność
  • cena

Minusy:
  • dostępność



Ocena: 5/5
Ten żel do spółki z lotionem Hada Labo, poradził sobie z moją przesuszoną skórą twarzy i suchymi skórkami na czole i policzkach. Używałam go na noc, po wklepaniu lotionu. Jest lekki i przyjemny w stosowaniu. Nie wysypało mnie po nim, cera wyraźnie się uspokoiła. Poznikały mi pryszcze i czerwone plamki, porozsiewane po całej twarzy. Szczerze go polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz